Časté otázky

Neváhajte a objednajte si na našej webovej stránke letovoc.sk 🙂 Ďakujeme za podporu našej spoločnosti! Momentálne neumožňujeme osobné vyzdvihnutie na našom sklade. Ovocie tam držíme čo najkratšie, aby čo najskor po odtrhnutí prišlo k Vám a máme na to prispôsobený logistický systém. Všetky nákupy musia byť vykonané prostredníctvom našej webovej stránky (áno, aj keď bývate v Bratislave). 🙂

Žiaľ, zatiaľ nie je možné si vytvárať vlastné boxy. Pretože k nám ovocie prichádza len v optimálnom stave zrelosti, nemáme každý druh ovocia pripravený s každým závozom. Navyše, mnohé z našich ovocí sú vzácne a limitované, a zberajú sa v rôznych obdobiach roka. 

Momentálne nie je možné si ovocie vyzdvihnúť osobne. Veríme, že sa v budúcnosti objavíme na miestnych trhoch, no zatiaľ nemáme stanovené žiadne dátumy. Aktuálne je najlepšou možnosťou objednať si z našej webovej stránky a nechať si ovocie doručiť priamo k vašim dverám.

Nie, z dôvodov bezpečnosti zdravia, logistiky neakceptujeme vrátenie tovaru. Ak máte problém so zásielkou, prosím kontaktujte nás na mail info@letovoc.sk a spolu ho určite vyriešime. 

Vzhľadom na to, že ovocie berieme od miestnych farmárov, nie sme schopní stanoviť úplne presný odhad, kedy ovocie, ktoré je na predobjednávke, bude odoslané. Vždy pri objednávke uvádzame rozpätie troch dní, v ktorých ovocie dostanete – spravidla k nám ovocie lieta v dvojtýždňových intervaloch, teda dvakrát do mesiaca.

Najlepší spôsob, ako nás kontaktovať, je prostredníctvom e-mailu na info@letovoc.sk Uveďte číslo svojej objednávky, aby mohol náš tím zákazníckej podpory efektívne pomôcť.

  • Počkajte na odpoveď 1–3 pracovné dni.
Bohužiaľ nie sme schopní pomáhať s otázkami ohľadom objednávok prostredníctvom sociálnych sietí. Odpovedáme na každý e-mail, ale prosíme o trpezlivosť, aby sme mohli poskytnúť dôkladnú odpoveď. Spracovávame e-maily podľa poradia, v akom boli odoslané. Posielanie viacerých e-mailov nezrýchli dobu odozvy. 
 

Áno, ponúkame elektronické darčekové karty! Všetky darčekové karty sú zasielané e-mailom a môžete si ich objednať priamo na našej webovej stránke. Ak máte ďalšie otázky ohľadom darčekových kariet, viac informácií nájdete na našej stránke.

Pre veľkoobchodné objednávky a individuálnu ponuku nás kontaktujte na našej mailovej adrese info@letovoc.sk

Samostatne zatiaľ nie, ale v rámci našich debničiek dostanete niekoľko semien ako prirodzenú súčasť ovocia. Ako s nimi naložíte je už na Vás:)

Ak je nejaká z našich debničiek v zľave alebo vo výpredaji, určite Vám o tom dáme vedieť prostredníctvom našich sociálnych sietí.

Nákupom nad 100 eur:)

S každým závozom zverejňujeme článok na našom letoblogu, ktorý poskytuje prehľad a identifikáciu všetkých druhov ovocia zahrnutých v našich boxoch.
Naša abeceda letovocia je tiež užitočnou pomôckou.

Letovoc má momentálne najrozmanitejšiu ponuku čerstvého tropického ovocia na Slovensku, ako aj najrýchlejšie dodacie lehoty (od zberu po doručenie k zákazníkovi). Ovocie v debničkách z letovocu je starostlivo vyberané, kontrolované a prispôsobené aktuálnej sezóne na zahraničných farmách. Väčšina plodov rastie na malých pozemkoch, kde sa využívajú trvalo udržateľné poľnohospodárske postupy a my sa snažíme byť v priamom kontakte s dodávateľmi, aby farmári (niekedy je to len jedna osoba a niekedy celý tím) dostávali spravodlivú mzdu a produkovali to najkvalitnejšie ovocie. 
Nikdy nesľubujeme presný počet kusov ovocia, ktoré sa nachádzajú v Vašom boxe, pretože veľkosť a tvar ovocia sa líši, ale vždy sa snažíme zabaliť box čo najviac naplno. Každý box je vážený, aby sa zabezpečilo, že spĺňa minimálnu hmotnosť uvedenú v popise produktu pre každú veľkosť boxu. Pred objednaním si nezabudnite prečítať celý popis produktu. Môžete si tiež pozrieť fotografie, ktoré sú síce ilustračné, ale budete mať predstavu o veľkosti každého boxu.

Ovocie, ktoré od nás odchádza, je vždy čerstvé, voňavé a pripravené na to, aby ste si pochutili. Vieme však, že zasielame ovocie, ktoré je podliehajúce skaze, a prijímame všetky opatrenia na zabezpečenie toho, aby sa k vám ovocie dostalo čerstvé. Ak z akéhokoľvek dôvodu nie je vaše ovocie čerstvé, prosím kontaktujte nás, aj keď to spôsobí prepravca. Chceme, aby ste boli našimi zákazníkmi aj naďalej a aby ste boli spokojní.